Dag 10-11 Zinkwazi bij Ballito - Reisverslag uit Zinkwazi Beach, Zuid-Afrika van Harald & Paulien Leenders - WaarBenJij.nu Dag 10-11 Zinkwazi bij Ballito - Reisverslag uit Zinkwazi Beach, Zuid-Afrika van Harald & Paulien Leenders - WaarBenJij.nu

Dag 10-11 Zinkwazi bij Ballito

Door: Paulien

Blijf op de hoogte en volg Harald & Paulien

31 Juli 2018 | Zuid-Afrika, Zinkwazi Beach

Dag 10:
Vandaag hebben we een vlucht naar Durban met Kulula air, het is een prettige vlucht. Daarna met een andere chauffeur in een splinter nieuwe bus naar ons volgende onderkomen Zinkwazi Lagoon Lodge brengt waar we 2 nachten zullen verblijven. Ondertussen hebben we al zoveel moois gedaan en gezien maar het lijkt alleen maar mooier te worden! Het is hier prachtig tussen het groen met uitzicht op de lagoon. Echt fantastisch! Ik zal een filmpje toevoegen.

Dag 11:
Vandaag ontbijten we heerlijk op onze veranda met allerlei vogel geluiden om ons heen. Dan vertrekken we om 9.00uur naar Shakaland, een resort waar de historie van het Zoeloe volk wordt verteld. De film Shaka Zulu is ook hier opgenomen.

Tijdens de rondgang in Shakaland wordt uitgelegd hoe de Zoeloes leven en wat hun gebruiken zijn. Ook wordt er een dans opgevoerd en lunchen we hier. ‘s Middags staat het strand op de planning maar kiezen we er voor om op het resort te blijven het is hier zo mooi! Onderweg komen we voor het eerst giraffen tegen ze zijn erg indrukwekkend zo in het wild.

Om 18.30 uur hebben we een braai op het resort, op het eind geven de medewerkers ook nog een dansshow met wederom de traditionele Zoeloe dansen. Daarna treden onze kinderen op om aan het personeel de “swish” te laten zien. Dat gingen de medewerkers ook proberen, heel leuk.

Morgen vertrekken we richting St. Lucia.

• 31 Juli 2018 - 20:14

Kees:

Hebben Mirthe e Julia echt opgetreden voor het personeel? Leuk zeg.
    Veel plezier morgen in St. Lucia

• 31 Juli 2018 - 21:16

Dorothe:

Hoe relaxt Paulien. Lekker aan het genieten. en de kids ook. Wat een plezier.

• 01 Augustus 2018 - 07:11

Harald & Paulien Leenders:

Nee Mirthe deed niet mee want kan de Swish niet. Met onze kinderen bedoel ik alle kinderen uit onze groep die hem kennen

• 01 Augustus 2018 - 07:14

Leuk om jullie reacties allemaal te lezen!
    Ik kan er moeilijk op reageren want we hebben nauwelijks WiFi.